Sunday, March 6, 2011

suka~suka:))

nak update laju-laju nih..pic nie masa gwa kuar bersuka-ria dengan bestfriend gwa..bestfriend kat kampung la..da lama berkawan tuh..since primary school..lama tak? lama tak??:))

meh aku perkenalkan namanya Siti Hajar..tapi nama rock dia Jat..haha:P
kalau balik kedah memang selalu lepak dengan dia je..malas la nak bebel panjang lebar..teehee..


yang shawl purple tuh Jat
yang shawl itam tuh gwa la!

time nih jalan2 kat Village Mall, Sungai Petani.
mereka berempat nih member aku jugak..
tapi awat aku tak putih macam depa..*cis..lempang nak??!


ohhh..kanak-kanak jangan tengok citer macam nie ye..



alolo ciannya makan tak da sudu..haha:P
time nie tengah lunch kat food court tesco
bersebelahan dengan Village Mall tuh..
lepas da order makanan, sudu tak da pulak..
hampehsss betoi aku makan nasi goreng guna tangan..T____T

Lepas balik dari SP, Jat bawak aku g tempat nih..
Pulau Bunting..tapi pulau tuh belum dibangunkan lagi..
projek terbengkalai kot..jambatan je yang siap..
ramai orang memancing je kat situ..yang b'dating pun ada gak..
aku dating ngan Jat..haha * pitam terus

nie pintu masuk ke Pulau Bunting..
ditutup dengan pagar tapi kat sebelah tuh ada pintu..


cantik tak?? cantik tak??
Apo yang cantik?? Permandangan kat sini la..

nie jambatan yang siap dibina tuh..
awat pulau tuh dipanggil Pulau Bunting??
tak nampak macam bunting pun (-.-)

Jat nie memang suka bercakap..teeheee

aku tak skodeng sape-sape pun..aku baik..haha *tak da kaitan pun!

cenyum cambing:P

tinggal lagi 1 bulan je aku LI..tengah konpius nih..nak sambung degree or nak keje???-,-





2 comments:

Mysara Ab Rahman said...

bley plak xda sudu ek...

better continue la..mai pn ngah pk pe kos yg ssuai utk smbg degree bln 9 6t..hehe

ieda wahida said...

tu la malu betul makan nasi goreng xda sudu..huhu..

pasal future tgh konfius nie..:(