Tuesday, March 29, 2011

sengal dot com

hai..mood aku malas nak cakap hari nie..malas jugak nak taip panjang lebar kat blog nie..theeehee..so,aku upload banyak-banyak picca nih..konon-konon nak bagi uols ilang rindu kat aku..hahaha*silajanganlempangaku! (^,^)


mukadimah!..owh! semestinya pic aku dulu!huhu T____T
.
.
.
.
.
.
.
su and sara nie member LI aku..
both of them memang gileww2 jugak arr..
eyh! jangan salah sangka pulak..bukan gila macam kat Tanjung Rambutan tuh!
i mean we all nie kira macam 1 kepala..eyh,bukan! 3 kepala..theheee
*sila abaikan!..akusendiripuntakpaham T_____T

agen 007...ditugaskan untuk mencari lembu yang ilang:P

ini su, please vote for her!
pekerja jabatan kerajaan akan dapat cuti sepanjang minggu!

homaigoddd! su ada kepala je..
aku pulak pose gedixxx disitu T___T

su,sara and me!
ok! next???
.
.
.
.

su lagik! aku yang kurang tinggi menyibuk kat belakang tuh:P

yayyyyssss! aku lagi tinggi dari sara..
thanks for sara sebab sengaja merendahkan dirinya..wuwuwuw

lagi 1 week je aku LI..rasa sedih la pulak..*emo jap!
gonna miss both of them!


2 comments:

corneyto said...

ni p practikal pa ni??mcm practikal photografer ja??dah tukaq coz ka??hehehe

ieda wahida said...

heheheh..kenangan semua tu..jeles la tu..t kita photoshot sama2 ye!:D huhu