Wednesday, July 7, 2010

Pendahuluan

Hye sume!!
grrrr...actually, aku saja je nk start first post nie pada 7 july..
ehem..ehem..hari nie befday aku la..hik3..
lupa la pulak tarikh aku create blog nih..
tadaaa!!!...ieda in da house!!huhu
aku nk share sikit la feeling aku hari nie..
Hari nie genap la umo aku 20 tahun aku idop kt bumi Malaysia yg aman lagi damai nie..
syukur la kannnn..kannn..

errr..aku tak rase pn macam hari nie bday aku..even ghamai bebeno yang wish bday kt eden.. (loghat perak + n9)...haha..

sebenarnya semalam aku tunggu tut2 wish bday kt aku..ye la cne nak bagi bday gift kan..jauh b'batu2.. dah la before tuh kteorg gadoh2..
then, tunggu pnya tunggu...orang laen yg wish dulu kt aku padahal aku harap sangat yg dia jd org first wish kt aku..adeh!!

lepas tuh bawu tut2 call aku...comfirm2 lah aku x angkt fon dye..haha..
adoiii..keletihan jari jemariku menaip nih..nk stop da...

jap..jap...aku nk wish bezday kt aku dulu..al maklum la da sweet twenty..ngeee~~:-P

HAPPY BIRTHDAY IDA:-) in mandarin..zhu ni shengri kuaile..

No comments: