Thursday, October 21, 2010

unknown!!

serabutnya kepala aku...serabainya rambut..hahaha..saad aku tulis entry nih memang aku tension gilewww..eyh, silap ejaan pulak *saat* howkeyh!!hehe..ha! tu la kan dah cakap aku memang tension tahap cipan nih..!!muahahaha

STUDY WEEK?? ada ke study week this sem..?? huh! sengal betol kan nama jew study week tapi macam-macam TEST!! presentation lagi!! hadooiii...

seyes aku cakap..jeles gilewww tengok budak2 part laen yang ala-ala junior tuh dok packing barang bagai!! siap boleyh balik umah lagi study week nih..
tak aci betul kan(-,-)

rindunya nak balik umah..rindunya nak makan sedap2 kat umah..dah tak lalu nak makan lauk kat sini..tapi kena makan jugak..sebab prinsip aku hidup untuk makan..huhuhu *sila abaikan prinsip aku tuh ye:P

Oppssss...lagi satu!! rindunya nak shoping and hang out dengan kawan2...shoping wajib taw!!ngeee:DDD

actually aku nak cite something...tapi tak taw la kat mana aku nak mulakan..tak pe la!! ignore!!
(-.-)

ghase macam nak nyanyi kuat2 jew...ceh!! konon2 nak serlahkan bakat terpendam padahal suara macam cicak t'cekik...hikhikhik

meet my bestie bestie friends;)


IMAGINE DESIGN CRIATIVO
kiteorang wat business design office layout taw!!hahaha
perlukan khidmat kiteorang, contact: 1111..hahaha:P
masa nih lepas kiteorang wat presentation entrepreneurship..
alhamdulillah..everythings goes on smoothly:)

eyh...patut la mata nie ghase ngantuk semacam jew..dah pukul 1:20 a.m. sih!!
tido!! tido!! hahaha..

*macam2 pulak aku merapu hari nih..apo nak jadi!!haih!!




No comments: