Saturday, October 2, 2010

Reunion K.A.M.I

Assalamualaikum pembuka bicara..buat semua pembaca *eyh! ade kew org yg baca blog aku..ahahaha;P
ekceli, dah lama aku nak upload gambo2 nih..tapi tak sempat! si berokkband kan lembap gileww!! tension tahap gaban nih..huahuahua
al maklum la hujung semester nie kan..memang buzy dengan assemen yg melambak-lambok tuh plus test plus presentation lagi..hadoii..memang sangat menguji mental dan fizikal aku tuh -,-

meh..meh..gua tunjuk gambo2 masa reunion tuh..ini geng kamcing punya;P
reunion nih wat kat KFC jew..*bukan Kelantan Fried Chicken ye, Kentucky Fried Chicken..ngee~~ before tu memang dah plan nak wat kat umah membe gua..sebab reunion tu masa ghaye ke3 lagi..tapi tak jadi pulak sebab membe gua yg sorg tuh sibuk nak g braye jgk!
p/s: beso2 pun nak kutip duit raye kew?? suka hati la kan! selagi tak kawen kita boley kutip duit raye..(^,^)

yang baju biru tuh aini..yang baju pipink tuh sape?? gua la tu!

sopan-santun sungguh mereka! *Cikgu Hamidah sila check, betoi ka ayat BM saya nih??;)

yeah!! khusyuk dengaq ceramah dari YB Khalil
dan Penolong beliaw, Fakhrudin!!


masing-masing wat muka poyo-,-



ape kes mamat kat belakang tu pandang2!!
nampak macam aku sorang jew yg over excited,ciap wat iklan ubat gigi darlie lagi..hoho
wahai sume kengkawanku..bila bley jumpa together2 macam nie lagi..dah lama tak lepak mcm nie..dah lama tak gadoh2 macam kat sekolah dulu...RINDU gileww t'kenang zaman sekolah dulu..huhu
TAMAT





No comments: