Monday, April 23, 2012

heart~

assalamualaikum..tiba-tiba terdetik pulak hati nak meluahkan perasaan kat blog nie:")
mood : sedih & lapar (sebab tak lunch lagi T____T)

"Boyfriend"...mesti ramai yang ada boyfriend kan..yang takda bf tu kira untung la..dulu time sekolah menengah aku selalu cakap tak kan couple selagi aku tak keje, tapi tak tahu la macam mana aku boleh terjerumus ke lembah ni..huhu..macam mana boleh t'sangkut wehhhhhh T_____T

awak,
tak cukup kalau setakat ucap 'i love u' kat pempuan..selama ni kalau awak busy dengan keje awak, saya faham..kalau awak busy dengan kawan-kawan awak,saya faham..kalau awak cakap ada hal keluarga,saya faham..kalau awak tak call saya pun saya t'paksa memahami awak.. :') sikap awak...ntah la,saya dah cuba terima awak seadanya..saya cuba menjadi yang terbaik untuk awak..tapi awak? awak hanya tahu mintak maaf je..then, awak akan ulang kesalahan yang sama..awak buat sampai saya dah tak ada perasaan kat awak..sampaikan bila saya b'depan dengan awak pun saya masih lagi t'tanya-tanya,"betul ke saya sayang awak?" bila saya merajuk,saya pujuk diri saya sendiri..sebab awak cakap awak tak pandai pujuk..alangkah baiknya kalau awak tutup kekurangan tu dengan kelebihan yang awak ada..bila saya marah-marah awak,awak tak perlu risau..tapi bila saya cakap 'it's okay', it really means saya dah tak kisah tentang awak..saya tak tahu apa ending hubungan kita..tapi hati saya ingin mengakhiri hubungan nie..sebab hati saya da banyak kali sakit.....


2 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

mungkin dia bukan yg terbaik utk anda. kdg2 memang sukar nak lepaskan someeone tu tapi terpaksa jugak kalau tak serasi. doa, mohon pada Allah agar dikurniakan jodoh yang terbaik. sis selalu ingat pesan ibu "kalau nak yg terbaik, minta padaNya." alhamdulillah He gave me the bestman for me. =) jgn sedih2 k.

ieda wahida said...

tu la yang saya rasa, sukar nak lepaskan :( ataupun mungkin saya tak cukup baik untuk dia..agreed! 'kalau nak yg terbaik,minta padaNya'..Thanks sis:)