Thursday, August 26, 2010

Buat Awak!!!:*

Aku sedia maklum yg aku tak boleh m'hepikan orang2 yang syg aku..satu prangai yang aku susah nak kawal nie ha..tutttt..PANAS BARANN!! Kadang-kadang aku penyabar tapi ade la limit t'tentu kan..tapi kalo dgn si dia..asal si dia wat perangai cket jew aku mesti hanginn satu badan pnyerr..i'm so sorry..I've said bad things and stupid things when I'm mad..I will cry over the smallest stupidest things and I don't know how many time I've screwed my relationship..I lost count!!:'(
I have nothing to say for you..just thanks...

errrr...(emo kejap yer..ngee~)
..................................................................................................................................

Howkeyh! Mood happy sudah kembali..positive thinking..huhuhu..
yeppp!! org panas baran pasangan dengan org penyabar;) sesuai gitu kan..ewwahh;P

Makacih ye awak..
Thanks coz appreciated me..

No comments: